Skip to main content
Simon Fraser University Simon Fraser University Simon Fraser University Simon Fraser University
Summit Research Repository
  • SIGN IN
    • SFU Mail
    • goSFU
    • Canvas
    • Library Catalogue
Submit your Research

Main navigation

  • Home
  • Collections
  • About
  • Contact
  • Search Summit

Sabatier, Cecile

Étude des représentations du bilinguisme et du français langue seconde chez des apprenants en Colombie-Britannique
Leadership durable et relève des directions d’école dans un milieu francophone minoritaire
Les représentations du rôle des langues de l'élève plurilingue dans une école de langue française à Vancouver
Nature-based learning as a context for the development of multiliteracies in Late French Immersion: Réflexions sur une pratique enseignante
Paroles d’immigrants ! Représentations sociales et construction identitaire chez les enseignants immigrants francophones en Colombie-Britannique
Profiles of French Immersion Teachers: Personal and Professional Identities and the Linguistic and Cultural Reproduction of a Bilingual Canada
Représentations de la formation continue des enseignants de français langue seconde chez des acteurs éducatifs en Alberta

Summit

  • Home
  • About
  • Submit thesis
  • Submit work
  • Contact
  • Log in

Simon Fraser University

  • Library
  • Programs
  • Learning
  • Community
  • Research
  • About
  • Academic Calendar
  • Maps & directions
  • Road conditions
  • Emergency information
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
Give to SFU

Simon Fraser University Library is grateful to be located on the lands of the xʷməθkʷəy̓əm (Musqueam), Sḵwx̱wú7mesh (Squamish), səl̓ilw̓ətaʔɬ (Tsleil-Waututh), q̓íc̓əy̓ (Katzie), kʷikʷəƛ̓əm (Kwikwetlem), qiqéyt (Qayqayt), qʼʷa:n̓ƛʼən̓ (Kwantlen), Səmyámə (Semiahmoo), and sc̓əwaθən (Tsawwassen) Nations.

Acknowledging the benefits of occupying this land, the Library commits to becoming a more welcoming space for Indigenous Peoples by centring Indigenous voices in our collections, services, and programs.

  • Terms and conditions
  • © Simon Fraser University